lunes, 26 de abril de 2010

Mitja marató Pollença

Fa dues setmanes es va celebrar la mitja marató de Pollença. Un recorregut que enganava un poc. La primera part era una constant baixada fins el port de Pollença, però el segon tram era un conjunt de pujades i baixades i amb un tram final bastant dur. La meva intenció era baixar la meva millor marca de 1:35 minuts. Quan em vaig marcar el repte de baixar la marca no sabia com ho hauria de fer per marcar el ritme. Mai havia corregut sol ja que sempre ho feia acompanyat i eren els altres que em marcaven el ritme, així que era doble repte, baixar la marca i sobretot córrer sol.

Al final vaig aconseguir el doble repte, primer de tot saber que puc córrer sol i agafar un bon ritme i segon, vaig baixar la meva marca amb un temps de 1:26 minuts. El més important de tot fou que en acabar la cursa em trobava amb bones sensacions per seguir trotant una estona més.


5 comentarios:

xisgarau dijo...

ENHORABONA CRACK!!!!!
beso

Ignasi dijo...

Enhorabona!!!
Estas fet una màquina, ara ja a per la barrera dels 1:24 (a 4 es km).

Tomeu Miralles dijo...

Crack... si com dius, podies "seguir trotant una estona més", hauries d'haver donat mitja volta, i fer el recorregut a la inversa. Així hauries fet la marató de Pollença, jeje.
ÀNIM, estàs fet un "fenómeno". Ens veim a Porto Colom.
El teu reporter gràfic.

Llorenç Gacias dijo...

Gràcies a tots per els comentàris. La veritat és que em vaig trobar molt be el dia de la carrera, però d'aquí ja no puc fer molta més cosa je je je...

I com sempre Tomeu et tinc que agrair el vostre suport a totes les carreres, ens veiem dissabte!!!

Gràcies a tots...

Tomeu Miralles dijo...

Home, a totes totes... A totes les que podem.
Molt bé el record a Tolo Calafat.