jueves, 25 de marzo de 2010

Preparació Ironman Frankfurt

Enguany no se com arribarem a la gran cita programada per el mes de Juliol. Aquest any no tinc temps d’entrenar tan com ho feia els altres anys. De dilluns a divendres estic liat amb feina, cursos i altres coses que m’impedeixen entrenar com toca. Els cap de setmana son els dies que puc aprofitar, però també he de disfrutar un poc i son molts els cap de setmana que només entreno un dia. Encara que no arribem amb el millor estat de forma no passa res, al final el més important de tot és acabar, i això segur que ho faré.

5 comentarios:

sina dijo...

Acabar-ho segur, i segur que de conya també, pero el més important és que ho passarem genial, jajajaja!!
Ánims, un petonarruuuu!

xisgarau dijo...

Segur que arribarem beníssim!!! Mil gràcies per compartir els teus entrenaments amb mi. Sense els teus ànims segur que no nedaria ni 1000m seguits. BESOOOOO

Llorenç Gacias dijo...

Sina: segur que ens ho passarem molt be, almenys riurem i estic ben segur que acabarem. Un petonàs

Xisca: no em tens que agrair res. Tu sola estàs nedant molt be i as millorat moltíssim. No se com ho farem per poder-te seguir, i mira quan t'ho dic, ja veuràs com t'anirà genial. Bs

Jordi Gonzalez dijo...

Llorenç, em sembla que estic igual que tú aquest any, la diferència es que tu fins al juliol tens marge i a mi nomes em queden 40 dies...com patirem...i lo que ens agrada!!! jajaja

Llorenç Gacias dijo...

Jordi segur que ens anirà molt be a tots i aconseguirem els resultats. Enguany ha estat un mal any per tots sobretot per el temps. Però ja veuràs com anirà molt però que molt be.

Salut, força i entrenos