martes, 9 de febrero de 2010

Regla nº5

Una amiga em va enviar el troç d'un post escrit per per un amic seu. Aquest noi te un blog a on conta les seves vivències i explica les seves experiències. El relat no te desperdici i diu moltes coses. Ho vull compartir amb vosaltres perquè trobo que val la pena:

"Regla Nº 5: No pienses como un triatleta profesional, al menos que lo seas. Si este deporte es tu profesión, entonces tu programa de entrenamiento es quien te traerá a casa el pan y los garbanzos, y podrás justificar una semana de entrenamiento de 25-35 horas. Pero no te engañes. Si estás en el mundo del triatlón por pasión, para mantenerte en forma, o para probarte a ti mismo que se puede completar el desafío, entonces todo triatlón es... un hobby.

Y no importa lo bueno o exitoso que seas en tu hobby, en el esquema final de las cosas, cuando estés en tu lecho de muerte, o incluso cuando tengas setenta años de edad con las rodillas hechas polvo, ¿realmente te va a importar ser un Ironman de 11 horas o de 11 horas y cuarenta y cinco minutos? Especialmente si tus mejores amigos y amante siguen a tu lado, sosteniéndote la mano? Cierra los ojos y mira a ver si puedes imaginar eso...
"

El seu blog:Talin

2 comentarios:

Jordi Gonzalez dijo...

Quanta raó té aquest nanu.... Va per tots els "professionals" d'aquest esport que no saben valorar en que consisteix exactament, que consti que no és el meu cas! Una abraçada i abrigueu-vos!!!

Llorenç Gacias dijo...

La veritat és que si, té molta raó. Estic totalment amb tu quan dius que no és el nostre cas ja que això ho fem per disfrutar i com digueres una vegada al teu blog, el dia que em llevi i no sigui un hobby per pasar-ho be doncs ho deixaré. Gràcies Jordi. Una abraçada