jueves, 23 de julio de 2009

Vacances!!!!


Ahir vaig decidir sortir a córrer. Era la primera vegada que després de l’ironman anava a trotar una estona. Em vaig posar les sabatilles i la meva intenció era fer uns 40 minuts. Doncs si vos he de dir la veritat no vaig arribar a fer el temps que m’havia proposat ja que em feia mal tot el cos.

No vos contaré totes les parts que em feien mal perquè semblava una persona de la tercera edat.

Ja que la setmana que ve començo les vacances de la feina i vist el d'ahir també aprofitaré per fer vacances a nivell esportiu. Bé cal dir que la part esportiva ja fa unes tres setmanes que no faig rés.

Ara toca platja, sopars, festes i sobretot xiringuito, per cert, fa un parell de setmanes que ens peguem unes bones “juerges”. Sense anar més enfora dissabte passat juntament amb els amics, varem deixar el llistó ben alt; en tenir les fotos les posaré perquè les vegeu .

Al•lots i al•lotes em vaig de vacances, en tornar ja vos contaré...

Bon estiu a tots...  


6 comentarios:

Jordi Gonzalez dijo...

Bones vacances, te les mereixes!!
Jo ja les he donat per acabades i torno a estar al lio, a topeeee!!!

FC dijo...

ejm...., es clar, festes.., tal vegada un poc de...alcohol??..
Ai no!! que els triatletes no fan això!!
je,je,je,je...

Besotes

Tomeu Miralles dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Tomeu Miralles dijo...

Noooooooooooooooo, que va, els triatletes no ho fan, això de l'alcohol..... Sobretot en Llorenç.
A gaudir de les vacances, que Frankfurt ja s'acosta, i la teva germana i un servidor, hi serem (per animar-te).
A TOPEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Llorenç Gacias dijo...

Gràcies a tots per els vostres comentaris... je je je.

FC: Alcohol!!!! però si jo no se que és això je je je... Enguany no he begut gens d'aigua...

Adeuuuuuuuu

Tomeu Miralles dijo...

Ja fa molt que has tornat a la feina. Ja no saps escriure??????