martes, 7 de octubre de 2008

Si!!! Podem recuperar les coses impossibles


Fa un parell de mesos vaig escriure un article referent per si podíem recuperar les coses impossibles, ja siguin materials i no materials. Vaig fer referència a molts d’aspectes del passat en quan a molts d’errors que haguem pogut cometre durant la nostra vida. Però aquest errors la gran majoria de vegades per no dir sempre tenen solució i amb el pas del temps veus que és poden recuperar coses del passat.

Fa casi un any em va caure l’ordinador portàtil i la informació que hi havia a dintre era irrecuperable en aquell moment. Em va venir el mon a sobre ja que tots els nostres records, tota la informació que hi havia al disc dur, era molt valuosa per els meus sentiments. En un principi vaig dur l’odinador a un centre de reparació (no diré el nom) i em digueren que no podíem fer res. Una possibilitat era enviar-ho a Madrid a on hi ha una empresa especialitzada en recuperar dades però el cost era molt elevat.

Així que han anat passant el mesos però no deixava de pensar amb recuperar les dades. L’altre dia va venir a l’oficina un tècnic en reparació d’ordinadors hi l’hi vaig comentar. Em va dir que es podria fer alguna cosa per mirar-ho de recuperar. Així que ens posarem en marxa i quina fou la sorpresa que al cap d’un dia em truca per dir-me que havia pogut recuperar casi tota la informació. La meva alegria fou extrema ja que hem recuperat el 90% de les dades, fotos, documents, records...

Com molts sabeu el meu lema diu: “mai deixis de lluitar pel que realment vulguis aconseguir”; he lluitat durant molts de mesos, però al final ho he aconseguit.

2 comentarios:

L'espirga dijo...

Doncs a mi... no em va caure l'ordinador si no que se'ls va caure el meu ordinador. Pantalla feta pols però disc dur Ok!! Solució: 4oo € o ordinador nou. Les coses impossibles es poden recuperar? Possiblement si, però mai tal com eren abans i sempre amb algún tipus de cost.

Petonets

Llorenç Gacias dijo...

Molta raó tens, mai seran com abans, ja que no hi ha res per igual. Però la sensació de poder recuperar una cosa del passat que et feia molta il•lusió, t’han si té un cost elevat o no, trobo que no te preu. Hem d’acceptar les coses recuperades com si fossin noves...

Una abraçada.