lunes, 16 de junio de 2008

Dorsal i agraïments

Avui matí quan he obert el correu he vist un mail de l'organització de l'ironman de França indicant el dorsal que duré durant la cursa. A la imatge de dalt podeu veure el dorsal.
Volia donar les gràcies a tots per animar-me i donar-me suport per fer aquesta cursa. Se que n'hi ha molts que han dit que estic un poc "loco" per fer aquest típus de curses, però se que ho diuen en carinyo.
Vull donar les gràcies a la meva família per estar al meu costat, Llorenç gran, Petra, Toni, Ma Joana, Caterina, Tomeu, Cati, Rafel, Miquel cosi, i molts de familiars mes. Donar les gràcies a tots els qui han confiat amb mi i donar-me molts d'ànims. Dia 27 ho celebrarem.
També donar les gràcies al meu entrenador Ivan Muñoz, a la fisioterapeuta Neli Martínez i al senyor Bieló, ja que han estat part important durant la meva preparació.
I per acabar vull fer una menció molt especial a una persona i a tota la seva família que ho han viscut de molt a prop durant molt de temps, i sobretot gràcies a n'aquesta persona, al seu sacrifici i al seu suport he pogut arribar. Gràcies.

Moro així com et vaig veure ahir, l'any que ve t'espero per anar a l'Ironman de Zurich
Això ja esta aquí....

No hay comentarios: