viernes, 14 de marzo de 2008

El cicle de la vida

Fa un grapat d’anys que estic donant voltes sobre la teoria de que la vida te un cicle. De cada vegada ho estic confirmant mes. No només amb la vida si no també amb les coses materials que ens envolten.

Un exemple molt clar son els dics de vinils. Quan varen sortir els compact disc varen desaparèixer els dics de vinil i els seus reproductors. L’any passat vaig fer un comentari de que un dia tornarien a estar de moda els dics de vinil, i ara s’ha complert la meva teoria.

També la vida te un cicle, naixem i desapareixem i aquest cicle no el podem modificar.

He escrit aquest article perquè estic experimentant un cicle que no m’agradaria que ves passat. M’agradaria poder-ho modificar però ara per ara no en du cap camí, segueix el guió escrit que tenia abans. Esper i demano que no acabi com abans i la meva teoria per una vegada no sigui certa.

Al·lots i al·lotes no tireu les cintes de vídeo perquè d’aquí a un parell d’anys voreu com tornaran estar de moda.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Pens que vivim en un mon materialment limitat i suposo que per això les coses es reciclen i es tornen a posar de moda. El que és il·limitat son les possibilitats que tenim per canviar allò que no desitjam. Pensa amb el que vols continuament, visualitzeu i deixa que arribi a tu, veuràs com ho aconseguiràs.

El cicle hi serà sempre que tu vulguis que hi sigui.

THE SECRET

Una abraçada!

Llorenç Gacias dijo...

Tens raó amb que vivim a un mon materialment limitat i això ens fa pensar moltes coses. Però aquelles coses que volem canviar perquè no es torni a repetir un cicle o simplement voler canviar per aconseguir allò que desitgem, a vegades no depèn d'una sola persona, ja que l'altre part també ha d'estar dispost a canviar allò que te com a referent o com a present a n'aquell moment.
Se que si no s'intenta, ho no es fa un esforç per intentar-ho aconseguir, no ha d’esser perquè no ho hagis provat, ja que al final t’adonaràs de que no s’ha perdut per la teva part

Podem canviar els cicles? Doncs segur que el pròxim que tingui i estigui dintre les meves mans ho canviaré.

Gràcies per els teus comentaris i alimentar el blog.