viernes, 29 de febrero de 2008

"El último paraiso"

(Si voleu mirar mes fotos mireu la sessió de fotos)

Aquest estiu passat ha estat molt diferent ja que he tingut noves emocions. Vos en contaré una ja que l’altre me la reservo per mi. Doncs com vos deia aquest estiu em conegut "el último paraiso" situat a la platja del trenc.

Un bon dia vaig anar al bany del "xiringuito" i com molts coneixem a la part de darrera hi ha la zona VIP. Dons per poder anar al bany a l’entrada hi ha un cartell que posa one pipi one drink. No se si vaig fer pipi, però el one drink segur que ho vaig fer ja que no va esser one drink, crec que fou ten drink.

Aquest dia vaig coincidir amb un veterà de la zona VIP que em va introduir, fou el fotògraf que tots coneixem, en Josep. Gràcies a ell em varen presentar a una bellíssima persona que és “xot del trenc”, n’Enteva.
A poc a poc em vaig anar introduint i un bon dia va venir el nostre i gran amic Roco, on en un bon primer dia va deixar ell llistó ben alt.
Després d’aquella triomfal entrada, també aviat fou membre de la zona VIP, on fins i tot un dia va quedar reemplaçant l’amo.
Esper que aquest any puguem tornar gaudir d’aquesta meravellosa companyia i visquem una experiència com la de l’any passat, fins i tot anant-hi caminant ja que si hi anem amb moto després passen coses rares....
També dir que el nostre amic Willy només va venir el darrer dia i crec que enguany serà un membre mes de la zona VIP.

Vull donar les gràcies a n’Esteva, a n’en Josep, na Merche, n’Antonia, en Tomas i a tots els membres del "último paraiso", per deixar-nos que el "xiringuito" fos com una casa per nosaltres.

Gràcies a tots!!!!

No hay comentarios: